Nie ustają publiczne prześladowania posła Pawła Kukiza, który swoim poparciem w sejmie ustawy „Lex TVN” zaskarbił sobie nienawiść środowisk opozycyjnych. Te dokonują coraz śmielszego linczu na polityku, wykorzystując w swojej kampanii hejtu nawet billboardy.
W dwóch miejscowościach zawisły billboardy z wizerunkiem Pawła Kukiza, sugerujące wylgarne określenie jego osoby. Chodzi o kamienicę przy ul. Bernardyńskiej w Tarnowie, a także w podtarnowskiej Brzozówce. Powieszone plakaty z wizerunkiem Pawła Kukiza zostały okraszone napisem w języku angielskim: „Who are you” (tłum. kim jesteś).
Według informacji „Polska The Times”, słowo „are” posiada na tyle niewielką czcionkę, że pozostaje niewidoczne z daleko. Doprowadza to do widoczności wyłącznie wyrazów „Who” i „you”, których jednoczesna wymowa przywodzi na myśl popularny polski wulgaryzm.
Na billboardach widnieje podpis „Polska Myśląca”, a same plakaty zostały powieszone na tablicach reklamowych należących do firmy Redruk z Tarnowa. Jej właściciel, Piotr Górnikiewicz, który od kilku miesięcy jest działaczem Polski 2050 Szymona Hołowni, poinformował „Gazetę Krakowską”, że to przedsięwzięcie prywatnej osoby.
— My tylko wynajęliśmy powierzchnię, tablice wieszała już firma zewnętrzna — przekonuje Górnikiewicz.
Przedsiębiorca zapewnia, że nigdy nie wyraziłby zgody na udostępnienie powierzchni reklamowej pod materiały godzące w prawo bądź etykę. Okazuje się jednak, że w opinii Górnikiewicza, wulgarne billboardy… Nie przekraczają granic dobrego smaku.
Kaczmarczyk: To publiczny lincz
Poseł Norbert Kaczmarczyk, polityk Solidarnej Polski (niegdyś działacz ruchu K’15, powiedział w rozmowie z „Polska The Times”, że powieszone w Małopolsce billboardy naruszają dobra osobiste posła na Sejm.
— To publiczny lincz na pośle na Sejm RP — ocenił Kaczmarczyk.
Przeczytaj również: Joe Biden zmiażdżony w ostatnich sondażach. Tak źle nie było od dawna
Przeczytaj również: Generał Roman Polko bezlitosny dla Frasyniuka. Padły bardzo mocne słowa
źródło: Do Rzeczy