Wybory prezydenckie już w niedzielę. W mediach społecznościowych pojawił się klip zachęcający młodych do pójścia na wybory. Spot zrealizowany przez latarnikwyborczy.pl i mamprawowiedziec.pl spotkał się z olbrzymią krytyką internautów.

Wybory są jak prezerwatywa — głosi jeden z występujących w materiale młodych ludzi. Użytkownicy mediów społecznościowych zwracają uwagę na to, że poza obscenicznymi porównaniami nagranie pełne jest także wulgaryzmów. „Po co te wulgaryzmy, czy to jest język młodego pokolenia?” — pytają internauci. „Przydałoby się więcej klasy, nie wierzę aby nie było stać Was na wypowiedzi na poziomie”.

Występują w nim praktycznie sami socjopatyczni i narcystyczni nieudacznicy — skwitował publicysta Rafał Otoka-Frąckiewicz na swoim profilu w serwisie Twitter.

Jak nie zagłosujesz, to te urocze, elokwentne, niezwykle kulturalne i merytoryczne osoby zrobią to za Ciebie — napisał użytkownik Stefan Tompson.

Nagranie skomentował także jeden z blogerów o nicku DWK Mikrobloq:

Bezstresowo chowane pod kloszem bananki z wielkich miast, wzdrygające się na myśl o podjęciu pracy fizycznej, zakochane w sobie, pogardzające prostym robotniczym ludem. Julki i oskarki z dobrych domów, wrażliwi na problemy wykreowane przez branych z łapanki scenarzystów Netflixa. Bezkrytyczni wobec każdej najgłupszej innowacji zza Oceanu, pochłonięci popnaukowym bełkotem, ochoczo relatywizujący rzeczywistość. Zamknięci na wiedzę historyczną i wyciąganie z niej wniosków. Roszczeniowi, wulgarni, infantylni, przerażająco zadufani w sobie, narcystyczni wymagający od wszystkich, tylko nie od siebie. Groteskowo przewidywalni i niesamowicie łatwi do opisania — pisze DWK Mikrobloq.

To ci sami ludzie, którzy z odrazą spoglądają na brzydszych, starszych, mniej dynamicznych i gorzej uposażonych materialnie. Zawsze jednak pierwsi do umoralniania i głoszenia akceptacji dla mniejszości, w objęcia których pchną ich amerykańskie korporacje — ocenił internauta.

— Mamy tutaj wszystko w pigułce. Całą mentalność wielkomiejską. Ten spot z pewnością zachęci wielu opornych do oddania głosu na Dudę w drugiej turze — kończy swój wywód bloger.

Przeczytaj również:  Tomasz Lis zabrał głos w sprawie swojego stanu zdrowia. "Czasem złowrogi podmuch dosłownie zwala nas z nóg"

Co ciekawe, strona mamprawowiedziec.pl została założona przez Różę Rzeplińską, prezes Stowarzyszenia 61 i córka byłego prezesa Trybunału Konstytucyjnego Andrzeja Rzeplińskiego.

Przeczytaj również: Tomasz Adamek wyjawił, na kogo odda głos w wyborach prezydenckich: „To jest przecież chore i to trzeba zmienić”

Bezstresowo chowane pod kloszem bananki z wielkich miast, wzdrygające się na myśl o podjęciu pracy fizycznej, zakochane w sobie, pogardzające prostym robotniczym ludem. Julki i oskarki z dobrych domów, wrażliwi na problemy wykreowane przez branych z łapanki scenarzystów Netflixa. Bezkrytyczni wobec każdej najgłupszej innowacji zza Oceanu, pochłonięci popnaukowym bełkotem, ochoczo relatywizujący rzeczywistość. Zamknięci na wiedzę historyczną i wyciąganie z niej wniosków.Roszczeniowi, wulgarni, infantylni, przerażająco zadufani w sobie, narcystyczni i wymagający od wszystkich, tylko nie od siebie. Groteskowo przewidywalni i niesamowicie łatwi do opisania.To ci sami ludzie, którzy z odrazą spoglądają na brzydszych, starszych, mniej dynamicznych i gorzej uposażonych materialnie. Zawsze jednak pierwsi do umoralniania i głoszenia akceptacji dla mniejszości, w objęcia których pchną ich amerykańskie korporacje. Mamy tutaj wszystko w pigułce. Całą mentalność wielkomiejską. Ten spot z pewnością zachęci wielu opornych do oddania głosu na Dudę w drugiej turze.

Gepostet von DWK Mikrobloq am Mittwoch, 24. Juni 2020

źródło: Twitter

(Visited 22 times, 1 visits today)