Epidemia koronawirusa i wprowadzony lockdown sparaliżowały polską służbę zdrowia. Szczególnie dramatycznie przedstawia się sytuacja pacjentów onkologicznych. Narodowa Strategia Onkologiczna zachęca Polaków do regularnego badania się. Ministerstwo Zdrowia przekazało w tym celu TV Trwam ojca Rydzyka, aż 420 tys. zł.

Ministerstwo Zdrowia w budżecie pochłoniętym walką z COVID-19 znalazło pieniądze na promowanie programu NSO: otrzymała je TV Trwam — przekazało Radio ZET.

Telewizja o. Rydzyka dostała na ten cel w czasie trwania pandemii, 420 tys. zł, a od 2016 r. w sumie 1,5 mln zł. Przedmiotem umowy okazał się czas antenowy na emisję spotów, produkcję i emisję audycji, jak również zakup czasu antenowego w celu przedstawiania wątku kampanii podczas programu „Rozmowy niedokończone”.

Zobacz również: Szokująca rozmowa z Martą Lempart: „Kure**wo”, kłamstwo, kradzież”

— Z informacji, jakie zamieściła, TV Trwam, na swoich stronach wynika, że Narodowa Strategia Szczepień była tematem jednego programu „Rozmowy niedokończone”. W innych odsłonach audycji mówiono o chorobach nowotworowych, nie wiadomo jednak, czy były one powiązane z umową o promowaniu NSO — napisano na biznes.radiozet.pl.

Kwota przekazana stacji wydaje się zawrotna. Z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dowiadujemy się, że jej oglądalność plasuje się na poziomie 23 tys. widzów.

źródło: nczas.com

(Visited 423 times, 1 visits today)
Przeczytaj również:  Ministerstwo Zdrowia opublikowało najnowsze dane. Niedzielski o godzinie policyjnej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here