W sieci dyskontów spożywczych Biedronka pojawiły się nowe lody. Jeden z polskich producentów stworzył produkt, który okazał się prawdziwym hitem. Nagle wszyscy zapragnęli go mieć, ponieważ był promowany przez popularnego wśród młodzieży YouTubera. Takiej okazji nie mogła przepuścić większość kupujących. Klienci jednego ze sklepów niemal pobili się, by zdobyć swoją porcję słodyczy.

Jak przekazał portal Money.pl, nowe lody na patyku od samego początku cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Według Biedronki jeden produkt był sprzedawany nawet co 16 sekund, co stanowi prawdziwy rekord. Ich producent nie może wyjść z zachwytu — nowe lody sprzedają się 300 proc. lepiej niż jakiekolwiek inne w dotychczasowej historii firmy.

Promowane przez youtubera lody znalazły się również w sieci supermarketów Lidl. Miały być dostępne do środy włącznie lub do wyczerpania zapasów. Okazuje się, że młodzież już od samego rana stała w kolejkach pod sklepami, a lodówki opustoszały zaledwie po kilku minutach.

Do sieci trafiło nagranie przedstawiające dzieci, jak również dorosłych klientów, którzy przepychają się łokciami przy lodówce z lodami. Nie wiadomo, czy w innych marketach dochodziło do tego typu scen.

Źródło: stefczyk.info

(Visited 1 128 times, 1 visits today)
Przeczytaj również:  Załamujące prognozy analityków ZUS. Gigantyczna dziura

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj