Jak donosi serwis Wirtualne Media, „tylko w kwietniu cennikowe wpływy reklamowe telewizji względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 25,04 proc. i choć dla porównania – rynek reklamy telewizyjnej we wrześniu wzrósł o 4 proc. – to i tak nadawcy w tym roku będą liczyć straty”.

Z najnowszych ustaleń wynika, że w TVN Grupie Discovery nastąpią zwolnienia za sprawą epidemii koronawirusa.

Kryzys wywołany zaistniałymi okolicznościami przyczynił się do zwolnień i obniżek pensji.

— Jesień i kolejny skok zachorowań to ponownie próba dla wielu firm, które muszą ograniczać koszty i szukać innych źródeł przychodów, by przetrwać ten trudny czas — poinformowały Wirtualne Media.

Zobacz również: Edyta Górniak i lekarz dyskutują o pandemii: „To jest absurd” [WIDEO]

Na razie firma nie chce ujawniać, w jakich działach dojdzie do redukcji etatów i ostatecznie zwolnień. Do sprawy odniósł się dział prasowy TVN, który tłumaczy:

— Zmiany w firmie są konieczne, żebyśmy mogli sprostać tym wyzwaniom. Musimy posiadać elastyczną, prostszą strukturę i dlatego będziemy ciągle ewoluować w tym kierunku.

Dodano również, że firma „jest również zmuszona wprowadzać zmiany z powodu pandemii, która pogorszyła sytuację wielu firm i miała wpływ także na nich”.

źródło: dorzeczy.pl

(Visited 1 207 times, 1 visits today)
Przeczytaj również:  Magda Mołek odchodzi z TVN. Wiemy, co dalej z jej karierą

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here