Personel sprzątający w hotelach zdradził podróżującym pomysły, dzięki którym goście mogą przestać utrudniać życie nie tylko sobie, ale także pracownikom takich miejsc. Czasami okazuje się, że niektóre wydawałoby się pozornie dobre czynności i zachowania są w ogóle niepotrzebne.
Dyskusję sprowokował post na portalu Mumsnet. Jedna z internautek zapytała, w jaki sposób goście mogą ułatwić personelowi wykonywanie pracy.
— Pytam o to po niedawnym pobycie w niesamowitym hotelu, gdzie mój mąż patrzył na mnie, jakbym miała dwie głowy, bo opróżniłam kosz i pościeliłam łóżka. Czy jest coś, co pozwala zaoszczędzić pięć minut twojego czasu podczas sprzątania pokoju? Może są rzeczy, które robią goście, a utrudniają ci one pracę? — napisano.
Sprzątaczka wyjawiła, co ją najbardziej denerwuje
Do pytania kobiety odniosło się wielu obecnych i byłych pracowników hoteli, którzy mieli wiele ciekawych wniosków. Co więcej, jedna ze sprzątaczek ujawniła, co jej najbardziej nie odpowiada.
— Jeśli używasz hotelowych przyborów toaletowych, to wyrzuć je do kosza. Pół kostki mydła przyklejone do wanny jest uciążliwe w czyszczeniu — napisała sprzątaczka i podkreśliła, że zawsze trzeba wypłukać kubki, ponieważ umycie zaschniętej kawy jest wyjątkowo uciążliwe.
Wielu internautów dodało, że nienawidzi swojej pracy w hotelach. Nie tylko dlatego, że to ciężkie wyzwanie pod względem fizycznym, ale także ze względu na złe zachowanie oraz brak szacunku gości.
— Jeśli konsumujesz jedzenie na wynos lub z restauracji, pozbądź się śmieci zaraz po posiłku, bo inaczej brzydko pachnie”, „Opłukuj wannę po kąpieli i spłukuj toaletę”, „Nie pisz na zaparowanych lusterkach”, „Nie sikaj na pościel”, „Otwórz okna przed wyjściem albo włącz klimatyzację, ponieważ osobom sprzątającym zwykle jest bardzo gorąco — napisano w kolejnych wpisach.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: 10 kultowych filmów, które przepowiedziały przyszłość
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Michał Szpak ostro o sytuacji w Polsce. Powiedział, co się mu nie podoba
źródło: „The Sun”