Wybory prezydenckie już w niedzielę. W mediach społecznościowych pojawił się klip zachęcający młodych do pójścia na wybory. Spot zrealizowany przez latarnikwyborczy.pl i mamprawowiedziec.pl spotkał się z olbrzymią krytyką internautów.
— Wybory są jak prezerwatywa — głosi jeden z występujących w materiale młodych ludzi. Użytkownicy mediów społecznościowych zwracają uwagę na to, że poza obscenicznymi porównaniami nagranie pełne jest także wulgaryzmów. „Po co te wulgaryzmy, czy to jest język młodego pokolenia?” — pytają internauci. „Przydałoby się więcej klasy, nie wierzę aby nie było stać Was na wypowiedzi na poziomie”.
— Występują w nim praktycznie sami socjopatyczni i narcystyczni nieudacznicy — skwitował publicysta Rafał Otoka-Frąckiewicz na swoim profilu w serwisie Twitter.
— Jak nie zagłosujesz, to te urocze, elokwentne, niezwykle kulturalne i merytoryczne osoby zrobią to za Ciebie — napisał użytkownik Stefan Tompson.
Nagranie skomentował także jeden z blogerów o nicku DWK Mikrobloq:
— Bezstresowo chowane pod kloszem bananki z wielkich miast, wzdrygające się na myśl o podjęciu pracy fizycznej, zakochane w sobie, pogardzające prostym robotniczym ludem. Julki i oskarki z dobrych domów, wrażliwi na problemy wykreowane przez branych z łapanki scenarzystów Netflixa. Bezkrytyczni wobec każdej najgłupszej innowacji zza Oceanu, pochłonięci popnaukowym bełkotem, ochoczo relatywizujący rzeczywistość. Zamknięci na wiedzę historyczną i wyciąganie z niej wniosków. Roszczeniowi, wulgarni, infantylni, przerażająco zadufani w sobie, narcystyczni wymagający od wszystkich, tylko nie od siebie. Groteskowo przewidywalni i niesamowicie łatwi do opisania — pisze DWK Mikrobloq.
— To ci sami ludzie, którzy z odrazą spoglądają na brzydszych, starszych, mniej dynamicznych i gorzej uposażonych materialnie. Zawsze jednak pierwsi do umoralniania i głoszenia akceptacji dla mniejszości, w objęcia których pchną ich amerykańskie korporacje — ocenił internauta.
— Mamy tutaj wszystko w pigułce. Całą mentalność wielkomiejską. Ten spot z pewnością zachęci wielu opornych do oddania głosu na Dudę w drugiej turze — kończy swój wywód bloger.
Co ciekawe, strona mamprawowiedziec.pl została założona przez Różę Rzeplińską, prezes Stowarzyszenia 61 i córka byłego prezesa Trybunału Konstytucyjnego Andrzeja Rzeplińskiego.
https://www.facebook.com/DWKMikrobloq/videos/723666058453667/?__xts__%5B0%5D=68.ARDoa50khxNsB-lb0XDOkqVEfGONw4vxxfDiamR1THzKMYOt95Xg4BvW_Y5tqn3g1cZH2gk9abqYGpqNl_1vAcdWhwLzbiURfhN1YmKBmMFs5cdpSikHu3KVBoNun8qmFBFDQQMtr6ZISjXuWSB-KnhA01PjRtsW1bquztZFnn1ydt28Ns_HH1CLLmpvos9yExgTCIb3regYTeXuZa9T7J1qZAOpsVhbMCU7oW7kMskakq1ilEe8Hw9HJ-MPtI3AsCX5g2gw29AvxFLxF7aktJCVnoqhDDiVEoctx4TGQyiGW7AqTibp3wtGMMPr0xPCvhDG3QA2qvF2dA6Qur28iebvkfyE6OqTtDY-4g&__tn__=-R
Jaki fajny klip wyborczy ktoś zrobił. Taki młodzieżowy i na luzie. W ogóle nie przerażający faktem że występują w nim praktycznie sami socjopatyczni i narcystyczni nieudacznicy. #wybory2020 pic.twitter.com/hJbTya7blT
— Rafał Otoka Frąckiewicz (@rafalhubert) June 24, 2020
Jak nie zagłosujesz, to te urocze, elokwentne, niezwykle kulturalne i merytoryczne osoby zrobią to za Ciebie.pic.twitter.com/XUei2DRVVR
— Stefan Tompson (@StefanTompson) June 24, 2020
To te "płatki śniegu", które są za aborcją, adopcją przez homo, lubią Marksa itd. Zarazem mają zestaw chorób psychicznych, fobii, poczucia pustki, leczą się u specjalistów i KURWA nie wiedzą czemu chcą się zabić. Ty dostosuj się do nich i żyj tak jak oni, to będziesz szczęśliwy.
— Marcin Trollosiewicz (@trollosiewicz) June 24, 2020
źródło: Twitter