„Wybory są jak prezerwatywa”, czyli jak młoda lewica zachęca przeciwników PiS do głosowania na Dudę

Wybory prezydenckie już w niedzielę. W mediach społecznościowych pojawił się klip zachęcający młodych do pójścia na wybory. Spot zrealizowany przez latarnikwyborczy.pl i mamprawowiedziec.pl spotkał się z olbrzymią krytyką internautów.

Wybory są jak prezerwatywa — głosi jeden z występujących w materiale młodych ludzi. Użytkownicy mediów społecznościowych zwracają uwagę na to, że poza obscenicznymi porównaniami nagranie pełne jest także wulgaryzmów. „Po co te wulgaryzmy, czy to jest język młodego pokolenia?” — pytają internauci. „Przydałoby się więcej klasy, nie wierzę aby nie było stać Was na wypowiedzi na poziomie”.

Występują w nim praktycznie sami socjopatyczni i narcystyczni nieudacznicy — skwitował publicysta Rafał Otoka-Frąckiewicz na swoim profilu w serwisie Twitter.

Jak nie zagłosujesz, to te urocze, elokwentne, niezwykle kulturalne i merytoryczne osoby zrobią to za Ciebie — napisał użytkownik Stefan Tompson.

Nagranie skomentował także jeden z blogerów o nicku DWK Mikrobloq:

Bezstresowo chowane pod kloszem bananki z wielkich miast, wzdrygające się na myśl o podjęciu pracy fizycznej, zakochane w sobie, pogardzające prostym robotniczym ludem. Julki i oskarki z dobrych domów, wrażliwi na problemy wykreowane przez branych z łapanki scenarzystów Netflixa. Bezkrytyczni wobec każdej najgłupszej innowacji zza Oceanu, pochłonięci popnaukowym bełkotem, ochoczo relatywizujący rzeczywistość. Zamknięci na wiedzę historyczną i wyciąganie z niej wniosków. Roszczeniowi, wulgarni, infantylni, przerażająco zadufani w sobie, narcystyczni wymagający od wszystkich, tylko nie od siebie. Groteskowo przewidywalni i niesamowicie łatwi do opisania — pisze DWK Mikrobloq.

To ci sami ludzie, którzy z odrazą spoglądają na brzydszych, starszych, mniej dynamicznych i gorzej uposażonych materialnie. Zawsze jednak pierwsi do umoralniania i głoszenia akceptacji dla mniejszości, w objęcia których pchną ich amerykańskie korporacje — ocenił internauta.

— Mamy tutaj wszystko w pigułce. Całą mentalność wielkomiejską. Ten spot z pewnością zachęci wielu opornych do oddania głosu na Dudę w drugiej turze — kończy swój wywód bloger.

Co ciekawe, strona mamprawowiedziec.pl została założona przez Różę Rzeplińską, prezes Stowarzyszenia 61 i córka byłego prezesa Trybunału Konstytucyjnego Andrzeja Rzeplińskiego.

Przeczytaj również: Tomasz Adamek wyjawił, na kogo odda głos w wyborach prezydenckich: „To jest przecież chore i to trzeba zmienić”

https://www.facebook.com/DWKMikrobloq/videos/723666058453667/?__xts__%5B0%5D=68.ARDoa50khxNsB-lb0XDOkqVEfGONw4vxxfDiamR1THzKMYOt95Xg4BvW_Y5tqn3g1cZH2gk9abqYGpqNl_1vAcdWhwLzbiURfhN1YmKBmMFs5cdpSikHu3KVBoNun8qmFBFDQQMtr6ZISjXuWSB-KnhA01PjRtsW1bquztZFnn1ydt28Ns_HH1CLLmpvos9yExgTCIb3regYTeXuZa9T7J1qZAOpsVhbMCU7oW7kMskakq1ilEe8Hw9HJ-MPtI3AsCX5g2gw29AvxFLxF7aktJCVnoqhDDiVEoctx4TGQyiGW7AqTibp3wtGMMPr0xPCvhDG3QA2qvF2dA6Qur28iebvkfyE6OqTtDY-4g&__tn__=-R

źródło: Twitter

About the Author

Malicki Jan

Wspieram polskie sprawy i opowiadam się po stronie wolności. Chętnie oddaję się urokom rozrywki cyfrowej i jestem na bieżąco z platformą Xbox i Playstation.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like these