Pasażerowie jednego z poznańskich tramwajów nie kryli zdziwienia, kiedy ich oczom ukazała się kontrowersyjna, przeznaczona dla dorosłych reklama.
Zwykle na ekranach w komunikacji miejskiej pojawiają się neutralne informacje, bądź też dotyczące prognozy pogody. Tym razem było jednak inaczej.
Jeden z pasażerów, kiedy zobaczył bulwersującą reklamę, zrobił zdjęcie i wrzucił ją do sieci.
Bulwersująca reklama w tramwaju
„Czym jest fisting i na czym polega?” – napisał w swoim poście autor. Wpis ten spotkał się z wielkim oburzeniem i został polubiony ponad 1,7 tysiąca razy w ciągu dnia.
„Tymczasem w poznańskich tramwajach dzieciom zwiedzającym miasto zapewniono szkolenie” – dodał na Twitterze mężczyzna.
Pomysłodawcy promocji zapewne nie uświadamiali sobie, że w przekazie tym pojawią się również treści, które są przeznaczone tylko dla osób dorosłych.
„Mamy umowę z firmą, która wyświetla reklamy. Jest to jeden z naszych artykułów, ubolewamy nad treścią. Jednak jest to masz zawód i piszemy o różnych sprawach” – w takich słowach jeden z pracowników portalu codziennypoznan.pl w rozmowie z Głosem Wielkopolski tłumaczył zaistniałą sytuację.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Szymon Hołownia odnalazł cudowny sposób na zakończenie wojny polsko-polskiej
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Polsat News: Grzegorz Schetyna stracił prawo jazdy za przekroczenie prędkości
Tymczasem w poznańskich tramwajach dzieciom zwiedzającym miasto zapewniono szkolenie. pic.twitter.com/qMwm3R5GaW
— Toru Ogiwara (@ToruOgiwara) August 26, 2022
źródło: tysol.pl / Polsat News