Facebook, największa na świecie sieć społecznościowa ogłosiła, że zamierza walczyć z „dezinformacją klimatyczną”. W tym celu chce rozszerzać „sprawdzanie faktyczności” treści używając do tego specjalnych narzędzi. Dzięki temu zwiększy dostępność “Climate Science Center”.

Chodzi o strony, które zawierają “rzeczowe zasoby z wiodących światowych organizacji klimatycznych i działań, które ludzie mogą podjąć w swoim codziennym życiu, aby walczyć ze zmianami klimatu”.

Facebook zamierza wprowadzić również w życie “Climate Science Literacy Initiative”, która uruchomi reklamy przedstawiające “pięć najczęstszych technik używanych do błędnego przedstawiania zmian klimatu”.

Wszystko po to, by zwiększyć “autorytatywne informacje o klimacie”. Ponadto gigant testuje funkcję „Climate Pledges”, ponadto zobowiązał się do wzmocnienia głosów “zaufanych organizacji w przestrzeni klimatycznej.”

ZOBACZ RÓWNIEŻ: PGE Narodowy zamknięty. Gdzie teraz zagrają Polacy?

źródło: niezalezna.pl

(Visited 105 times, 1 visits today)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj