— Szczepienie to nie tylko twoja sprawa. To sprawa życia i zdrowia innych — przekonuje Cezary Pazura w wyemitowanym rządowym spocie. — Dla siebie, dla nich, szczepimy się — zachęca aktor.
Twórcy rządowej kampanii w rozmowie z portalem 300Polityka.pl wyjawili, że całkowita liczba wyświetleń materiałów informacyjnych oraz edukacyjnych przekroczyła już 220 milionów.
— W ramach działań realizowanych za pośrednictwem platform Google Ads i YouTube wygenerowano łącznie 87 mln wyświetleń, kolejne 35 mln w ramach Facebook Ads. Blisko 5 mln zasięgu uzyskały reklamy umieszczone na portalu Twitter. Oznacza to, że na kampanię w sieci przeciętni dorośli Polka i Polak mogli już trafić około siedmiokrotnie — chwalą się twórcy.
Najnowszy sondaż United Surveys dla RMF FM i „Dziennika Gazety Prawnej” pokazuje drastyczny wzrost Polaków, którzy chcieliby przyjąć kontrowersyjny preparat.
Aż 47,9 proc. badanych zadeklarowało, że zdecydowanie zaszczepi się przeciwko COVID-19. Odpowiedzi „raczej tak” udzieliło 19,7 proc. Według sondażu oznacza to, że 68 proc. Polaków jest zdecydowana na przyjęcie owianej niesławą szczepionki. Jest to znaczący wzrost w stosunku do badania listopadowego, gdzie chętnych było zaledwie 42,6 proc., z czego jedynie 16 proc. wyraziło w tej kwestii zdecydowanie.
źródło: youtube