Obecność na pierwszej stronie z wynikami wyszukiwania Google stanowi marzenie praktycznie dla każdego współczesnego przedsiębiorcy. Milionowe zasięgi, szansa na zdobycie wielu Klientów oraz możliwość maksymalizacji zysków to tylko najważniejsze zalety z dotarcia na szczyt wyszukiwarki. Aktualnie możesz to zrobić na dwa sposoby: poprzez pozycjonowanie organiczne lub Google Ads. W tym artykule przedstawiamy vademecum wiedzy na temat obu form. Jak robić efektywną reklamę w sieci? Znajdź odpowiedź i zacznij realnie zarabiać na swojej obecności w Google.
Cierpliwość popłaci. Skorzystaj z pozycjonowania jako długofalowej strategii promocji
Żadna forma reklamy nie powinna być impulsem chwili. Nigdy bowiem nie odczujesz korzyści z marketingu, jeżeli profesjonalne działania zostaną prowadzone zbyt krótko. Zwłaszcza w Google, gdzie wędruje coraz więcej przedsiębiorców. Organiczna wspinaczka po zestawieniu na słowach kluczowych może trwać tygodniami, ale postawienie na rzetelną pracę wynagrodzi oczekiwania w sposób kilkukrotnie lepszy. W firmie AFTERWEB otrzymasz strategię na SEO, której celem jest długofalowy sukces brandu w internecie. Każdy zdobyty link oraz każda zmiana optymalizacyjna wykonana będzie pod kątem poprawy rankingu Google. Dlaczego warto o taki zadbać?
„Aby na własnej skórze odczuć potencjał wyszukiwarki Google, musisz zadbać o dotarcie na szczyt rankingu. Liczy się tylko pierwsza strona SERP. Znajdujące się tam przedsiębiorstwa z pewnością nie mogą narzekać na brak pracy. Gigantyczne zasięgi, zmaksymalizowana ilość wejść na firmową stronę internetową oraz poprawa funkcjonowania serwisu. W równaniu końcowym właściciele biznesów mogą liczyć na mnożenie dotychczasowych dochodów czy na uzyskanie prestiżowego tytułu lidera reprezentowanej branży. Ci aktualni od dawna korzystają z pozycjonowania.”
Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki w czasie rzeczywistym. Jak ustawić kampanię Google Ads?
Doskonałą alternatywą dla pozycjonowania stron internetowych są kampanie AdWords. Dlaczego warto polecić również taki sposób zaistnienia w wyszukiwarce Google? To usługa dla właścicieli firm, którym zależy na czasie i szybkim efekcie. Widoczność na pierwszej stronie listy SERP jest – oczywiście w przypadku dobrze ustawionej reklamy – natychmiastowa. Dodatkowo, promocja Google Ads została wyróżniona przez deweloperów oznaczeniem „reklama” oraz umieszczeniem tuż nad bądź obok organicznych rezultatów. Mówimy tu o najbardziej widocznych miejscach.
„Stworzona zgodnie ze sztuką kampania Google Ads może przynosić porównywalne efekty do SEO. Różnicę pomiędzy tymi metodami należy wskazać w czasie oczekiwania na takie rezultaty. AdWords działa niemalże natychmiastowo. Jeszcze przed uruchomieniem reklamy Ads zwróć uwagę na kilka aspektów: selekcję słów kluczowych, geotargetowanie i formę wybranego komunikatu. W Google Ads możesz bowiem wypromować swoje przedsiębiorstwo z miasta Łódź na wiele sposobów. Nie tylko reklamą tekstową, ale również graficzną, produktową czy remarketingową. Ustal także budżet na mocno konkurencyjnym poziomie. Pokonanie konkurencji w zakresie środków wydawanych na promocję w AdWords to klucz do sukcesu.”
Źródło: https://afterweb.pl/google-ads-adwords/krakow-agencja-sem-ppc/
Spodobało Ci się zarówno pozycjonowanie, jak i Google Ads? Nie musisz już wybierać! Połączenie obu metod może przynieść Twojemu przedsiębiorstwu najlepsze korzyści. Błyskawicznie zdobywaj nowych Klientów, budując jednocześnie pozycję w rankingu organicznym.